Belarto.be maakt gebruik van zogenaamde cookies bij het aanbieden van haar diensten. Bekijk ons cookiebeleid
Akkoord en doorgaan
Belarto.be

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik bestellen?

Voor een uitgebreide beschrijving, klik hier.

Wat gebeurt er als ik een fout heb gemaakt bij het invullen van mijn bestelling?

Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met het verkooppunt; telefonisch of per mail. Zolang de kaarten nog niet gedrukt en verstuurd zijn, kunnen zij nog van alles wijzigen.

Hoe weet ik wat mijn bestelling gaat kosten?

De totaalprijs van de bestelling kun je zien in het winkelmandje. Het kan zijn dat er 'prijs op aanvraag' staat bij de drukkosten. Het door jou gekozen verkooppunt zal dan contact opnemen zodra je de aanvraag hebt geplaatst. Indien je vragen hebt over de drukkosten, neem dan contact op met het door jou gekozen verkooppunt.

Kan ik ook op een andere manier bestellen?

Dat kan, neem daarvoor contact op met het door jou gekozen verkooppunt of online aanbieder. Om een verkooppunt te zoeken, klik hier

Wat is de levertijd?

De kaarten worden binnen 2 werkdagen bij het door jou gekozen verkooppunt afgeleverd. Kaarten met tekstindruk worden direct ingedrukt door het desbetreffende verkooppunt (uiteraard na jouw akkoord op de drukproef). Heeft de bestelling spoed, laat dit dan weten aan het door jou gekozen verkooppunt.

Zitten er enveloppen bij de kaarten?

Alle kaarten worden geleverd met bijpassende enveloppen.

Is het mogelijk een voorbeeldkaart te ontvangen?

Je kunt maximaal 3 voorbeeldkaarten aanvragen via de website. Meer informatie vind je hier.

Kan ik ook een voorbeeldkaart ontvangen met een eigen tekstindruk, voordat ik ga bestellen?

Een voorbeeldkaart met een eigen tekst of foto is niet mogelijk. Onze kaarten worden op de traditionele manier gedrukt; 1 kaart drukken is net zo duur als bijvoorbeeld 50 kaarten drukken. Wel kun je een standaard voorbeeldkaart aanvragen via de website om een goede indruk te krijgen.

Op een aantal kaarten staat een tekst op de voorzijde, kan ik deze veranderen?

Alleen namen op de voorzijde van een kaart kunnen worden aangepast, andere teksten niet. Je kunt wel zelf de tekst maken die op de binnenzijde van de kaart wordt gedrukt.

Kan ik ook kaarten bestellen met verschillende teksten?

Dat kan, kies bij het opmaken van de kaart voor een tekstwissel. Met een tekstwissel krijgt dezelfde kaart een andere tekst. Hierbij kan de kleur van de tekst niet gewijzigd worden. Wil je toch een andere tekstkleur? Neem contact op met onze klantenservice. Stuur een e-mail naar: info@belarto.be. We helpen je graag verder!

Hoe kan ik zien waar mijn tekst in de kaart komt te staan?

Nadat je de bestelling hebt geplaatst, ontvang je een proef per mail of per post van het desbetreffende verkooppunt. Naar aanleiding van deze proef kun je eventuele wijzigingen in de tekst, het lettertype of de kleur nog doorgeven. De kaarten worden pas gedrukt nadat alles naar wens is!

Is het mogelijk om de tekst aan allebei de binnenkanten van de kaart te drukken?

Dat is mogelijk wanneer er voldoende ruimte is op de linker binnenzijde of bovenzijde van het kaartje. Wanneer je dit wilt, dan kun je dat aangeven in het daarvoor bestemde tekstvak zodra je de kaarten gaat bestellen.